Saturday, April 11, 2009 Posted by: KIDbrush®, 0 comments

PERTANDINGAN MATEMATIK PERINGKAT TOK SIDANG 2002 (TERTUNDA)Jawa Tengah: Pertandingan Matematik antara tok sidang se antero!! Buat julung kalinya Kesatuan Tok Sidang Jawa Tengah telah mengadakan pertandingan Matematik Peringkat UPSR. Pertandingan telah di adakan di perkarangan Sri Pentas iaitu di kawasan parking (lokasi tepat di rahsiakan). Hadiahnya sungguh lumayan, dimana pemenang akan minum petang bersama Zakiah Ganaz (Pengacara 666) dan juga kerakyatan tetap Malaysia.

Mengikut ketua eksekutif Kesatuan Tok Sidang, Suhardi Bustarime Kastelo yang juga penasihat Kumpulan Geng Rabun, peserta akan ditanya 50 soalan matematik UPSR tanpa henti, 2 saat setiap soalan. Jika salah akan didenda Tumbukkan Padu Pendekar Tangan Berapi. Peserta hendaklah Tok Sidang yang berdaftar, seksi, pernah mengundi, semestinya Jantan Tulen, hangat dipanasaran dan tidak bertepuk sebelah tangan!

katanya, "Setakat ini 44 sudah di masukkan ke wad ICU, 33 pesakit luar, 22 sawan, 11 pendarahan pundi kencing dan cuma 5 selamat dikebumikan". Eksklusif- Adanama


0 comments:

Post a Comment