EKSLUSIF - THE UNKNOWN TRUTH

Thursday, September 23, 2010 Posted by: KIDbrush®, 12 comments

Shocking!! or too hard to beliave? Hape yang akan haku paparkan kali neh mungkin akan membuat anda terkezut?! Terserdak?! Terkentut!!

 sekadar hiasan
Tahukah anda kerajaan berusaha menyembunyikan "sesuatu" daripada anda? Sesuatu yang mungkin akan menyebabkab anda tidak senang duduk?! Yang boleh menggugat keamanan negara?! Memecah belahkan perpaduan pelbagai bangsa dalam negara kita. Haku x akan explainkan dengan terang benderang. Kang x pasal2 haku masuk ISA, hanya nak bagi tahu "clue" tentang hape yang haku maksudkan neh..

Tahukah anda..
1.Sejak tahun 1990 lebih daripada 250 pertubuhan, persatuan dan kelab tdi seluruh Malaysia telah dipantau kerana menjalankan aktiviti berbentuk Militan dan menyebarkan ajaran sesat. Salah satunya.... Kerajaan Langit!

2.Sepasang doktor suami isteri yang berasal dari Utara dan Pantai timur negara, diburu Polis  dan Interpol semenjak 2001 kerana mencolek, merekrut kanak-kanak Malaysia dan negara serantau untuk dijadikan Tentera Militan di Filipina, Indonesia dan Thailand. kanak-kanak yang lembik atau cacat semasa direkrut akan di musnahkan!

3.Militan dan lanun Asia menjadikan Malaysia sebagai tempat bersembunyi dan transit kerana Malaysia negara paling aman dan telus di Asia tenggara!

4.Penjenayah Asia menjadikan jalan darat Thailand-Malaysia dan jalan laut Filipina-Indonesia-Malaysia sebagai jalan Sutera untuk menyeludup, menyebar dan menjual segala anasir jahat ke Malaysia!

5.Taktik terbaru Militan yang berkait rapat dengan pelampau agama dan ajaran sesat menyebarkan risalah, falsafah dan doktrin mereka melalui sukan Paint Ball!!

6.Semakin ramai kanak-kanak 11 tahun keatas di seluruh diunia dicolek untuk direkrut atau di bunuh untuk organ gantian. Perniagaan tersebut sangat lumayan sehingga mencecah 500 bilion setahun serta dipercayai berpusat di India dan menjadikan Malaysia sebagai tempat transit!

7.Jika anda perasan, satu pertubuhan agama yang dulu mashur di rantau Asia, malah pengikutnya banyak kali keluar tv, radio dan media yang lain hanya sebagai drama untuk menarik perhatian dan perihatin rakyat. 2 dari pengikutnya berjaya menjadi orang buruan utama Asia kerana kepakaran beliau membuat bom dan menghancirkan sesebuah tempat. Manakala seorang lagi kantoi di Sauk tapi berjaya mencabut nyawa 1 Tentera dan 1 Polis bukan Islam untuk mewujudkan sentimen berbaur perkauman dan agama!

8.Di antara lebih 170 kelab Sukan Paint Ball di seluruh Malaysia, 11 antaranya masih dipantau dan 6 sudah berkas kerana aktiviti Militan!

9.Kanak-kanak dan remaja perempuan di jadikan keldai dadah. Kenapa? Wang dan daya tarikan kecantikan mereka dieksplotasi sepenuhnya!

10.Perasankah anda, kegiatan money laundry, black money, penyeludupan dadah semakin hebat kebelakangan ini? Semuanya untuk mengumpul dana untuk penubuhan Militan Elit terbaru!

Percaya atau tidak, lantak korang. Haku cuma nak pesan, awasi anak, adik, sahabat, sedara mara, dan suku sakat anda.... tertutamanya yang pompuan. yang penting elakkan perpecahan kaum, atau anda sudah bersedia Malaysia menjadi padang jarak padang terkukur!


12 comments:

Anonymous said...

sek bek hambe dh besar klu xkena culik jgak huhuh..

kena bajo byk jurus ni..hihi

ni nk patise sikit

>hiraishin no jutsu< ilmu masuk ruang waktu..

psst hang dok minat bleach kan? agak2 geng espada vs team akatsuki sape boleh menang..?

sile jwb dlm blog hihi..ade berani?

Anonymous said...

oklh kidbrush,sugeng dalu...

>bubai<

KIDbrush® said...

Uru San~yup but still beware bro, depa neh mahir ilmu Pukau dan menjadikan frofesi Ustaz, guru agama sebagai penyamaran!!

KIDbrush® said...

Uru San~ wah desuka... berat jugak soklan tuan hambe okeh...

~Geng Aktsuke ~ geng Tora-tora.. eh bukan geng Naruto. Geng sekolah ninja yg suka belasah dan dibelasah org

~Geng Arancar ~ geng roh jepun yg bercita2 pnh jajah dunia (mimpi basah depa)

so jawapannya.... jeng jeng jeng

Arancar yang cukop sifat di gelas Espada, so kalu Geng Akatsuki lawan espada dh tentu x dak yg menang keh keh pasal laen channel koh koh

kalu lawan pon dua2 lawan x sudah. Yg satu geng roh, yg satu pulak geng jasad idop(kunun la). mcm mana nak lawan? potong angin cantas asap le jawapnya... aduiyaiii

vidadarisakura said...

lawak gila gambar mr bean. haha

zakrool said...

patut la club paintball sbelah office wa kena serbu minggu lepas bro

M[i]$Z[a]C[k] said...

woh.. benarkahhh??

KIDbrush® said...

Vidasakura~ wewiittt, apa cerita? Raya wokeh?

KIDbrush® said...

zakrool~sukan tuh x salah.. cuma penganjurnya hade niat lain.. bukan semua cenggitu la

KIDbrush® said...

M[i]$Z[a]C[k]~yeshh.. sesangat lah bener belaka.... not a joke

sha83@kaizer said...

ko agk agk kan aku ni bakal jd sasaran penjenyah jugak ke? :blur

KIDbrush® said...

sha83@kaizer~itu sudah mesti beb... penjenayah yg mencuri hati!! kih kih

Post a Comment